Όλα αυτά που εννοεί πραγματικά μια γυναίκα όταν λέει κάτι - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Όλα αυτά που εννοεί πραγματικά μια γυναίκα όταν λέει κάτι

Όλοι το ξέρουμε καλά: υπάρχουν πράγματα που υποστηρίζουν οι γυναίκες... μεγαλόφωνα, από μέσα τους όμως δεν

πιστεύουν λέξη απ' όσα λένε! Ή γνώση ωστόσο του να κατανοείς τι δεν εννοούν οι μανταμίτσες δεν φτάνει από μόνη της. Πρέπει να...

μάθεις τι πραγματικά εννοούν όταν λένε πράγματα που δεν εννοούν... Με εννοείς φαντάζομαι; Ας καταβυθιστούμε λοιπόν στη γυναικεία ψυχολογία και ας δούμε πώς έχουν τα πράγματα. Όσο είναι ανθρωπίνως δυνατό τουλάχιστον! Μακάρι να γνώριζα ένα καλό παιδί» Δεν είναι ότι δεν το πιστεύει, το πιστεύει. Είναι όμως άλλο να το πιστεύεις κι άλλο να το εννοείς πραγματικά. Γιατί όχι μόνο ξέρει τόνους από καλά παιδιά -κι εσύ ακόμα καλό παιδί μου φαίνεσαι-, τους συναντά μάλιστα και καθημερινά! Και ξέρεις βέβαια πού καταλήγουν τα καλά παιδιά ε; Να γίνουν καλά φιλαράκια, αποκλειστικά. Οι γυναίκες φαίνεται να γουστάρουν κίνδυνο και συγκίνηση στους άντρες, γι' αυτό και τα καλά παιδιά είναι συνήθως μπακούρια. Κι αυτό γιατί στο μυαλό των γυναικών εγγράφονται απλώς ως «καλά παιδιά», κελεπούρια δηλαδή για... κάποια άλλη. Τρέχα γύρευε... Δεν βγαίνω με τέτοιους τύπους» Πρόκειται για δύσκολη πρόταση που επιδέχεται τουλάχιστον 3 ερμηνειών: α) δεν έχω βγει ποτέ με τέτοιον τύπο, β) γουστάρω με τρέλα τέτοιους τύπους, φοβάμαι όμως να δράσω παρορμητικά, γ) δεν βγαίνω πια με τέτοιους τύπους. Κάθε φορά που ακούς λοιπόν από γυναικείο στόμα τη φράση αυτή, βάλε το μυαλό σου να δουλέψει τι από τα προαναφερθέντα ισχύει. Δύσκολο σίγουρα, αλλά παραδέξου το, στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις θα ήθελες να ήσουν αυτός ο τύπος άντρα που δεν βγαίνει μαζί του. Σε θέλω τρελά, είμαι απλώς πάρα πολύ απασχολημένη» Συγκεντρώσου! Ξέρεις ότι πρόκειται για μπούρδα. Πόσες φορές σου έχει συμβεί μια «σούπερ απασχολημένη» γκόμενα να «σε θέλει τρελά»; Στην αντρική γλώσσα θα μεταφραζόταν σε «κόψε λάσπη φίλε, ούτε σε χίλια χρόνια»! Οι γυναίκες έχουν απλώς πιο πολύ τακτ και στο φέρνουν κομψά. Ναι, δεν το εννοεί ότι είναι απασχολημένη, είναι απασχολημένη μόνο για σένα. Είμαι καλά» Δεν είναι! Κι εδώ είναι η μεγάλη διαφορά των φύλων: όταν λες εσύ «είμαι καλά» το εννοείς ή απλά βαριέσαι να μπεις σε διαδικασία να εξηγείς. Όταν όμως το λέει η γυναίκα (και με το γνωστό υφάκι), δεν το εννοεί ποτέ! Εννοεί αντιθέτως: «μάντεψε τι μου συμβαίνει τώρα και δεν είμαι καλά». Και καθώς δεν είσαι mentalist ο φουκαράς, δεν πρόκειται να το μαντέψεις ποτέ. Θα ξεκινήσεις τότε τις χαζές ερωτήσεις «τι έχεις;» και θα την εξαγριώσεις! Κάνεις λοιπόν την πάπια και περιμένεις πότε θα νιώσει έτοιμη να σου εκμυστηρευτεί -με κάθε ανατριχιαστική και χρονοβόρα λεπτομέρεια- γιατί δεν είναι καλά. Σου θυμίζει κάτι; Όχι, δεν με πειράζει να xxx» Βάλε στη θέση του «xxx» ό,τι αγαπάς, «να βγεις με τους φίλους σου», «να πας για μπάλα» κ.λπ., ένα είναι σίγουρο: έχει πρόβλημα! Το γεγονός και μόνο ότι αναγκάζεσαι να τη ρωτήσεις αν την πειράζει, είναι γιατί συνήθως έχει πρόβλημα και μάλιστα χοντρό! Κι όταν με το καλό επιστρέψεις από κει που πήγες που δεν είχε πρόβλημα, ετοιμάσου είτε για μουγκαμάρα είτε -ακόμα χειρότερα- για καυγάδες ομηρικούς. Και για να γίνει ακόμα πιο λιανά, αν χρειάζεται, το «δεν με πειράζει» ανήκει στην ίδια συλλογιστική οικογένεια με το «είμαι καλά». Δεν ισχύει δηλαδή!

Πηγή

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus