Οι 12 καθημερινές συνήθειες που πρέπει να κόψετε με το μαχαίρι

Είναι δεδομένο ότι κάποια από τα παρακάτω πράγματα τα κάνουμε στην καθημερινότητά μας, αλλά καλό είναι σιγά-σιγά να τα... κόβουμε. Ποια είναι αυτά; Το αυθόρμητο «ψάξιμο» στο διαδίκτυο: Μπορεί να χαθείτε ψάχνοντας στο διαδίκτυο γενικά. Καλό είναι να γράφετε σε χαρτί πρώτα τι θα αναζητήσετε και να το ψάξετε μετά. Επικεντρωθείτε σε ένα καθήκον ανά κάθε στιγμή: Oι έρευνες έχουν καταδείξει ότι μόνο το 2% των ανθρώπων μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Γι'αυτό καλό είναι να επικεντρωθούμε σε ένα καθήκον τη φορά. Περιορισμός στο «τσεκάρισμα» του μέιλ μας: Έρευνες δείχνουν ότι κάθε φορά που τσέκαρουμε το μέιλ μας χάνουμε 25 λεπτά από την εργασία μας. Καλό είναι να τσεκάρουμε το μέιλ μας μόνο 2-3 φορές τη μέρα. Ζωή κι εργασία χωρίς ζαβολιές: Λέγεται ότι το να προσπαθούμε να κοροϊδέψουμε τους γύρω μας, κάνει κακό στην βελτίωση του ευατού μας. Η επιβολή των στόχων μας, με τον σωστό τρόπο, στον ευατό μας πρέπει να γίνει στοιχείο της ταυτότητάς μας. Μην αφήνετε τις δουλειές για «αργότερα» μέσα στην ημέρα: Οι έρευνες έχουν αποδείξει ότι αποδίδουμε καλύτερα τις πρωϊνές ώρες. Μη συμμετέχετε σε πολλά meeting: Οι μη σημαντικές συναντήσεις επηρεάζουν την αποδοτικότητά μας. Ενδείκνυται ο περιορισμός των μη αναγκαίων συναντήσεων. Μην κάθεστε όλη μέρα: Η καθιστική ζωή επηρεάζει την αποδοτικότητά μας. Καλό είναι να φροντίσουμε να περπατάμε 20-30 μίλια την εβδομάδα για καθαρή σκέψη. Μην κλείνετε το ξυπνητήρι: Η μάχη με το ξυπνητήρι δείχνει αναποφασιστικότητα. Πρέπει να δεχόμαστε την ώρα που το έχουμε προγραμματίσει, γιατί δείχνει ισχυρό «θέλω». Nα θέτετε προτεραιότητες: Το να βάζουμε πολλούς στόχους μαζί είναι άκρως αντιπαραγωγικό. Οφείλουμε να ολοκληρώνουμε τα πιο σημαντικά και να αφήνουμε τα άλλα για μετά. Στοπ στον εντατικό προγραμματισμό: Θεωρείται αποτυχία το να βάζουμε πολλές δράσεις στον προγραμματισμό μας οι οποίες είναι αδύνατες να επιτύχουμε. Οι ειδικοί προτείνουν να παίρνουμε αποφάσεις και να προγραμματίζουμε μόνο για τις επόμενες 5 ώρες μπροστά μας. Και στοπ στον κακό προγραμματισμό: Είναι καλύτερο να βρίσκετε εξ'αρχής τι θέλετε πραγματικά και να ακολουθείτε σχετικά βήματα παρά να παίρνετε αποφάσεις εν μέσω της δράσης που έχετε ξεκινήσει. Τέλος, μην παίρνετε το κινητό στο κρεβάτι: Οι συσκευές με οθόνη LED φαίνεται ότι επηρέαζουν άμεσα την ορμόνη μελατονίνη. Η ορμόνη καθορίζει τον υγιή, ήρεμο ύπνο μας, οπότε καλό ειναι να μην έχουμε τις τεχνολογικές συσκευές μας κοντά στο κρεβάτι το βράδυ.

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus