Φλεβίτιδα - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Φλεβίτιδα



Πως έκανα την απειλή της φλεβίτιδας, παρελθόν.
Μπλε και κόκκινες φλεβίτσες που διακτινίζονται στην αρχή αθώα και διακριτικά για να φτάσουν να κατακλύσουν το πόδι μας.
Πέρα από το αισθητικό μέρος που αρχίζει να προκαλεί άγχος καθώς περνάει η ηλικία, υπάρχει και το σημαντικό θέμα της υγείας.
Η αθώα φλεβίτιδα μπορεί να "κατσικωθεί" εντελώς.....

πονηρά σε ένα σημείο και να προκαλέσει θρόμβωση.
Το θέλουμε; Όχι.
Μόλις άρχισα να βλέπω τον μπελά της φλεβίτιδας στο πόδι μου εδώ και

τρεις βδομάδες.
Επειδή χρησιμοποιώ ενέσεις για την θεραπεία μου, λόγω του χρόνιου νοσήματος μου, προφανώς τραυμάτισα μια φλέβα και αυτή άρχισε να διακτινίζεται.
Άρχισα να βλέπω τα κόκκινα σημεία και σκέφθηκα ότι αργότερα θα το αντιμετωπίσω κι αυτό.
Ευτυχώς δεν αγχώθηκα γιατί βρήκα τυχαία την λύση και σκέφθηκα αμέσως να σας την πω μήπως και σας βοηθήσει όπως θαυματουργά βοήθησε κι εμένα.
Πριν συστήσω στις αναγνώστριες μου το μουρουνέλαιο για την θεραπεία και την ανανέωση του προσώπου τους, το δοκίμασα πρώτη.
Εντυπωσιάστηκα με τα αποτελέσματα και άρχισα να το χρησιμοποιώ και στα χέρια κάθε νύχτα ακριβώς όπως έκανα και στο πρόσωπο.
Εντελώς βαριεστημένα μια μέρα άπλωσα λίγο και στο πόδι μου ακριβώς στο σημείο των φλεβών.
Την άλλη μέρα το είδα πολύ ήπιο το φαινόμενο.
Βιάστηκα να ξαναβάλω για να δω αν ήταν αλήθεια οι υποψίες μου ότι το μουρουνέλαιο μπορεί να τις κάνει να υποχωρήσουν ή ακόμη και να θεραπευτούν.
Και όντως είχα δίκιο. Εξαφανίστηκαν!
Δεν ξέρω τι γίνεται σε προχωρημένη φλεβίτιδα αλλά μπορώ να διαβεβαιώσω ότι στη δική μου το μουρουνέλαιο έφερε την λύση και μάλιστα χαλαρά και χωρίς κόπο.
Οφείλω βέβαια να σας πω κάτι αστείο που πρέπει βέβαια να το ανεχτείτε.
Με το μουρουνέλαιο θα μυρίζετε σαν τσιπούρα στο καφάσι.
Όχι μαγειρεμένη αλλά ωμή!
Μαγειρεμένη τουλάχιστον θα ήμασταν για φάγωμα.
Φανταστείτε το σαν να πλύνατε ψάρια και αμελήσατε να ξεπλύνετε τα χέρια σας.
Το προϊόν ευτυχώς έχει πολύ οικονομική τιμή. Μόνο 4 ευρώ.
Το σκεύασμα που πήρα εγώ περιείχε 60 κάψουλες καθαρού μουρουνέλαιο.
Περιέχει βιταμίνες Α D και Ω3.
Ίσως η συνέργεια αυτών των βιταμινών, ευθύνεται για την υποχώρηση του συμπτώματος σε μένα.
Η διαδικασία είναι απλή.
Σκάτε την αμπούλα και την απλώνεται στην περιοχή που θέλετε.
Καλή επιτυχία.
wraiazwi.blogspot.gr
..
                                                                     --> ..





   


AGGELIES.PRO   Δωρεάν αγγελίες για όλους. Κάνε κλικ ΕΔΩ τώρα! 

     


.. http://agoraomorfias.blogspot.com/ . .
.i-diadromi.gr/
Share on Google Plus