12 πράγματα που θέλουν στ' αλήθεια οι άντρες από μια γυναίκα - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

12 πράγματα που θέλουν στ' αλήθεια οι άντρες από μια γυναίκα

Δώδεκα άνδρες λένε τι είναι αυτό που θέλουν επιτέλους από τις γυναίκες... 1. Να με αφήνει να την εντυπωσιάσω Οι άντρες θέλουν να τους θαυμάζεις για τα πάντα: από τις μαγειρικές τους ικανότητες μέχρι τις μικροεπιδιορθώσεις που κάνουν στο σπίτι σου. 2. Να είναι ανεξάρτητη Κανένας άντρας δεν θέλει μια γυναίκα που κρέμεται από πάνω του. 3. Να πηγαίνει με τη ροή Να μην κάνει δηλαδή σαν κακομαθημένο παιδί που θέλει σώνει και καλά να κάνει πάντα το δικό της. 4. Να με κινητοποιεί Κάποιοι άντρες θέλουν μια γυναίκα-coach που θα τους σπρώχνει να δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους στη δουλειά, στα σπορ, παντού. 5. Να θέλει να δοκιμάζει καινούργια πράγματα Όσο ωραία κι αν είναι μια ρουτίνα, θα έρθει η ώρα που θέλεις την αλλαγή σου. Εκεί είναι χρήσιμη μια γυναίκα με περιπετειώδη φύση, που της αρέσει να δοκιμάζει καινούργια πράγματα. 6. Να μου αφήνει χώρο για τους φίλους μου Ωραία είναι μια σχέση. Και σημαντική. Όσο όμορφα και να περνάς όμως χρειάζεσαι και χρόνο για τους φίλους σου. 7. Να με εμπιστεύεται Μια γυναίκα δηλαδή που νιώθει αρκετά ασφαλής με τον εαυτό της, ώστε να μην ζηλεύει με το παραμικρό και να μην ψαχουλεύει τα πράγματά του άλλου με την κάθε ευκαιρία. 8. Να είναι δυνατή Να έχει αποδείξει ότι μπορεί να σηκωθεί όσες φορές κι αν έχει πέσει. 9. Να αρέσει στους φίλους μου Είναι σημαντικό. Για φαντάσου να βγαίνετε όλοι μαζί και να μην αντέχετε ο ένας τον άλλο. 10. Να με αγαπάει γι' αυτό που είμαι Αυτό σημαίνει να δέχεται τον άλλο όπως είναι, με τα καλά και τα άσχημά του, ακόμα και τις χειρότερες μέρες του. 11. Να είναι έξυπνη Η εξυπνάδα είναι σέξι. Όσο όμορφη κι αν είναι μια γυναίκα, κάποια στιγμή θα θέλεις να πεις και κάτι παραπάνω. 12. Να με στηρίζει Δεν χρειάζεται να τρελαίνεται και αυτή για τις μηχανές ή οτιδήποτε άλλο του αρέσει. Αρκεί να τον στηρίζει χωρίς να τον σιχτιρίζει.

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus