Κουίζ: Ποια δίαιτα μου ταιριάζει; - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Κουίζ: Ποια δίαιτα μου ταιριάζει;

Αν στα resolutions του 2014 ενσωματώσατε και την μεγάλη απόφαση της δίαιτας, τότε κατά πάσα πιθανότητα...ήδη ψάχνετε τις εναλλακτικές. Η αλήθεια είναι ότι τα τελευταία χρόνια έκαναν την εμφάνισή τους αρκετές νέες δίαιτες, οι οποίες φέρνουν αποτέλεσμα – τουλάχιστον σε όσους τις ακολουθούν πιστά.Αν λοιπόν δεν ξέρετε ποια δίαιτα να ακολουθήσετε και έχετε αμφιβολίες, το περιοδικό TIME δημοσίευσε προ ολίγων ημερών ένα κατατοπιστικό Κουίζ το οποίο θα σας βοηθήσει να διαλέξετε αυτή που ταιριάζει περισσότερο στον διατροφικό σας χαρακτήρα, αλλά και στην ιδιοσυγκρασία σας.Σε κάθε περίπτωση, έχετε κατά νου ότι πριν ακολουθήσετε οποιαδήποτε δίαιτα θα πρέπει να μιλήσετε με τον γιατρό σας και ότι η ιδανικότερη δίαιτα για εσάς δεν είναι η «έτοιμη», αλλά κάποια η οποία θα είναι πλήρως προσαρμοσμένη στις ανάγκες σας.Τι περιγράφει καλύτερα τις διατροφικές σας συνήθειες;Α. Είμαι πάντα στο τρέξιμο, θέλω κάτι γρήγορο και εύκολοΒ. Μου αρέσει να μαγειρεύω και χρησιμοποιώ μεγάλη ποικιλία τροφώνΓ. Είμαι ευέλικτος/η. Προσπαθώ να τρώω υγιεινά αλλά μου αρέσει να «σαβουριάζω» μερικές φορές. Δ. Είμαι πρόθυμος να αποκλείσω τρόφιμα και να τα αντικαταστήσω αν χρειάζεται.Ε. Θέλω να επιστρέψω στα βασικά. Οι πρόγονοί μας δεν έτρωγαν επεξεργασμένες τροφές, επομένως ούτε και εγώ θέλω.Γιατί κάνετε δίαιτα;Α. Το παράκανα το Σαββατοκύριακο και θέλω να ξεκινήσω δυναμικά την εβδομάδα.Β. Κινδυνεύω από σοβαρά προβλήματα υγείας όπως διαβήτης και καρδιακές παθήσεις και θέλω να κάνω μερικές αλλαγές στη διατροφή μου.Γ. Θέλω να χάσω βάρος, αλλά δεν θέλω να εγκαταλείψω τα γλυκά.Δ. Έχω κοιλιοκάκη.Ε. Θέλω να χάσω βάρος, αλλά επίσης θέλω η δίαιτά μου να αποτελεί ένα μεγάλο μέρος του lifestyle μου.Ποια είναι η «διαιτητική σας προσωπικότητα»;Α. Ακολουθώ πάντα την τελευταία μόδα.Β. Σιχαίνομαι την ιδέα της δίαιτας.Γ. Είμαι σχολαστικός/η, αλλά χρειάζομαι κίνητρο στην πορεία.Δ. Την κάνω επειδή πρέπει. Το σώμα μου δεν «αντέχει» ορισμένες τροφές.Ε. Δεν έχω πρόβλημα να αποκλείσω τρόφιμα από την διατροφή μου.Περισσότερα Α:Δίαιτα αποτοξίνωσης Αν έχετε επιλέξει περισσότερα Α, τότε σύμφωνα με το ρεπορτάζ του Time, σας ταιριάζει μια δίαιτα αποτοξίνωσης με χυμούς. Πρόκειται για μια αρκετά διαδεδομένη τον τελευταίο καιρό δίαιτα, η οποία στηρίζεται σε ένα διατροφικό πλαίσιο πλούσιο σε φρούτα και λαχανικά, το οποίο ακολουθείται συνήθως για τρεις ημέρες. Λέγεται ότι «καθαρίζει» τον οργανισμό από τις τοξίνες και καταπολεμά την κατακράτηση υγρών και το πρήξιμο στην κοιλιά. Η απώλεια βάρους σε αυτήν την περίπτωση δίαιτας δεν είναι πάντα διατηρήσιμη, αφού ο οργανισμός αναπληρώνει τα υγρά που χάθηκαν κατά τη διάρκειά της. Παρ’ όλα αυτά, η δίαιτα αποτοξίνωσης με χυμούς προτιμάται από αρκετό κόσμο που θέλει να επανέλθει στα φυσιολογικά του κιλά μετά από ένα Σαββατοκύριακο διατροφικών ατασθαλιών.Περισσότερα Β:Μεσογειακή Διατροφή Την γνωρίζουμε, γνωρίζουμε τα οφέλη της και το πόσο σημαντική είναι για τη σωματική ευεξία. Η παγκοσμίως γνωστή μεσογειακή δίαιτα έχει φανεί ότι μειώνει την πιθανότητα εμφάνισης διαβήτη και ενισχύει την μνήμη. Σύμφωνα με τους ειδικούς, η δίαιτα είναι ιδανική για κάποιον που θέλει να αλλάξει τον τρόπο ζωής του, παρά για κάποιον που απλά θέλει να μειώσει την κατανάλωση θερμίδων. Επομένως σκεφτείτε την περισσότερο σαν μια επιλογή που θα αλλάξει το διατροφικό σας lifestyle παρά μια δίαιτα με την αυστηρή ερμηνεία του όρου.Περισσότερα Γ:Δίαιτα Weight Watchers Πρόκειται για μια αρκετά διαδεδομένη δίαιτα η οποία στηρίζεται σε ένα σύστημα πόντων, οι οποίοι σας επιτρέπουν να καταγράφετε τα φαγητά που καταναλώνετε και την σωματική σας δραστηριότητα, έτσι ώστε να συνάδουν με έναν συγκεκριμένο ημερήσιο νούμερο το οποίο βοηθά στην απώλεια βάρους. Από τα «συν» της δίαιτας είναι το γεγονός ότι επιτρέπει διατροφικές ατασθαλίες και σας βοηθά να βρείτε εναλλακτικές για να φτιάξετε τα αγαπημένα σας γεύματα με πιο υγιεινό τρόπο. Αν παρ’ όλα αυτά δεν θέλετε η δίαιτα που θα ακολουθήσετε να είναι κάτι το οποίο θα σας απασχολεί σε κάθε μπουκιά, τότε πιθανότητα η συγκεκριμένη επιλογή να μην είναι κατάλληλη για εσάς.Περισσότερα Δ:Δίαιτα χωρίς γλουτένη Αφορά κυρίως όσους έχουν δυσανεξία στην γλουτένη ή πάσχουν από την ευρέως διαδεδομένη νόσο κοιλιοκάκη. Παρ’ όλα αυτά όμως, η συγκεκριμένη δίαιτα έχει γίνει αρκετά δημοφιλής για μείωση του βάρους και μπορεί να βοηθήσει όσους καταναλώνουν αμυλούχα προϊόντα με πολλές θερμίδες, όπως ψωμί, γλυκά, μπίρα, στο να χάσουν λίπος και να δουν διαφορά. Οι επιφυλάξεις των ειδικών έγκεινται στο ότι η συγκεκριμένη δίαιτα δεν περιλαμβάνει τροφές με χαμηλές θερμίδες, ενώ οι εναλλακτικές που προτείνονται υστερούν σε θρεπτικά συστατικά όπως οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β, ο σίδηρος και οι φυτικές ίνες.Περισσότερα Ε:Παλαιολιθική Δίαιτα Επιστροφή στις ρίζες. Έτσι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η συγκεκριμένη δίαιτα, η οποία στηρίζεται στον αποκλεισμό των επεξεργασμένων τροφών και στην αντικατάστασή τους με κρέας, ψάρι, βιολογικά λαχανικά και φρούτα. Επίσης, όσοι την ακολουθούν αποφεύγουν τους υδατάνθρακες και τα επεξεργασμένα δημητριακά. Στα θετικά της δίαιτας συγκαταλέγεται το γεγονός ότι ο οργανισμός επωφελείται από την κατανάλωση άπαχου κρέατος και φυτικών τροφών, ενώ στα αρνητικά της θα μπορούσαμε να καταλογίσουμε το γεγονός ότι είναι αρκετά περιοριστική.

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus