Ασπράδι ή κρόκος αυγού;

Δείτε αναλυτικά τις διαφορές στα θρεπτικά συστατικά τους και όχι μόνο...Είναι ένα τρόφιμο που μπορεί ανά πάσα ώρα στιγμή να σας γεμίσει με πρωτεΐνες. Φτιάξτε μία ομελέτα για πρωινό και αν θέλετε αποφύγετε τους κρόκους για να αποφύγετε τις θερμίδες και τη χοληστερίνη.Ο κρόκος μπορεί να περιέχει όλα τα λιπαρά, ωστόσο περιέχει περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά σε σχέση με το ασπράδι.Οι κρόκοι είναι πλούσιοι σε βιταμίνες Α, Β12 και D, καθώς και σε ασβέστιο, φυλλικό οξύ και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Αν έχετε χοληστερόλη περιορίστε την κατανάλωσή τους σε περίπου 300 mg την ημέρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να απολαύσετε ένα αυγό την ημέρα.Ασπράδι αυγού/Κρόκος αυγούΘερμίδες 16/54Συνολικά λιπαρά (g) 0/5Κορεσμένα λιπαρά (g) 0/2Χοληστερόλη (mg) 0/210Νάτριο (mg) 55/8Υδατάνθρακες (g) 0/1Ίνες (g) 0/0Σάκχαρα (g) 0/0Πρωτεΐνες (g) 4/3Η βιταμίνη Α (IU) 0/245Βιταμίνη Β12 (mcg) 0/0,3Βιταμίνη D (IU) 0/18.2Ασβεστίου (mg) 2,3/21,9Φυλλικό οξύ (mcg) 1,3/24,8Κάλιο () 53,8/18,5Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (mg) 0/38,8

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus