Τεχνικές μάρκετινγκ που σίγουρα έχεις βρει μπροστά σου κατά τις αγορές σου αλλά δεν τις είχες προσέξει μέχρι σήμερα..
Ειδικοί επί των τροφίμων, αναλυτές της αγοράς και υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ φανερώνουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα καταστήματα για να προωθήσουν ή να διαχειριστούν καλύτερα τα προϊόντα που εμπορεύονται. Πόσους από αυτούς γνωρίζεις; 1 Οι αισθήσεις Η μυρωδιά από το ψητό κοτόπουλο, το ψημένο ψωμί και άλλες λιχουδιές αυξάνουν το αίσθημα της πείνας. 2 Τα καρότσια Όταν μεγάλωσε το μέγεθος των καροτσιών αυξήθηκαν και οι αγορές κατά 19%. 3 Οι ποσότητες Ισχύει πάντα η αρχή πως «όσο περισσότερα αγαθά αγοράζουμε τόσο περισσότερα καταναλώνουμε». Προσοχή λοιπόν στις μεγάλες συσκευασίες. 4 Οι τιμές Ο μέσος καταναλωτής τείνει να θυμάται τις τιμές από μόνο τέσσερα προϊόντα: γάλα, μπανάνες, ψωμί και αυγά. Το 95% του αγοραστικού κοινού δεν έχει ιδέα για τις τιμές των άλλων προϊόντων και επομένως αν είναι όντως σε ευκαιρία. 5 Το γάλα Τα ψυγεία με το γάλα βρίσκονται σχεδόν πάντα δίπλα στο σημείο του καταστήματος που φτάνουν τα εμπορεύματα ώστε να ψύχονται αμέσως. 6 Το «ξεφόρτωμα» Οι διάδρομοι στα ταμεία δεν είναι τυχαία στενοί. Ετσι ο πελάτης θα το σκεφτεί δύο φορές πριν αφήσει κάτι πίσω την τελευταία στιγμή. 7 Ο χρόνος Όσο περισσότερο χρόνο περνάμε μέσα στο μαγαζί τόσο πιθανότερο είναι να αγοράσουμε περισσότερα πράγματα. 8 Η μουσική Στα περισσότερα σούπερ μάρκετ ακούγεται μουσική με ρυθμό χαμηλότερο από εκείνον της καρδιάς, κάτι που αυξάνει την επιθυμία για αγορές. 9 Η ταχύτητα Τα σούπερ μάρκετ προτιμούν πελάτες που δεν αργοπορούν στα ταμεία, κάνοντας πολλή ώρα να πληρώσουν και να αμπαλάρουν τα προϊόντα. 10 Το μανάβικο Βρίσκεται σε περίοπτη θέση επειδή τα έντονα χρώματα των φρούτων και λαχανικών ανεβάζουν την καταναλωτική διάθεση των πελατών. Γι αυτό καλύτερα να αρχίζουμε τα ψώνια από άλλο σημείο του μαγαζιού, όπως στις κονσέρβες. 11 Η επανάληψη Το 80% των καταναλωτών αγοράζει πάντα τα ίδια πράγματα, γι αυτό και ένας καλός τρόπος να δούμε αν κάτι βρίσκεται σε καλή προσφορά είναι να κρατάμε την απόδειξη των τελευταίων αγορών μας. 12 Τα μήλα Και όμως: σε πολλά σούπερ μάρκετ τα μήλα βρίσκονται στους πάγκους για αρκετούς μήνες. Έχετε προσέξει πόσος καιρός χρειάζεται πριν ένα μήλο αρχίσει να χαλάει; 13 Τα τυριά Τα χύμα είναι καλής ποιότητας και φθηνότερα από τα τυποποιημένα. 14 Το ψέκασμα Το ψέκασμα των φρούτων και λαχανικών με σπρέι νερού τα κάνει να φαίνονται πιο φρέσκα αλλά αυξάνει και το βάρος τους στη ζυγαριά. 15 Ένα για ένα Το «αγόρασε ένα και πάρε το δεύτερο με έκπτωση 50%» στην πραγματικότητα μειώνει την τιμή μόνο κατά 25% στο καθένα. Σχεδόν στα πάντα, σε κάποια στιγμή, η τιμή μειώνεται κατά 50%. 16 Η ένδειξη Πολλές φορές η τιμή με την έκπτωση ενός προϊόντος τοποθετείται δίπλα σε ένα άλλο που δεν έχει έκπτωση, επειδή πολλοί πελάτες μπερδεύονται και παίρνουν το δεύτερο και πιο ακριβό. 17 Οι συσκευασίες Τα προϊόντα σε μεγάλες συσκευασίες δεν είναι πάντα συμφέροντα. Λιγότερο προϊόν μπορεί να είναι και φθηνότερο. 18 Η «προσφορά» Όταν η προσφορά λέει «10 κουτιά για 10 ευρώ» προσοχή επειδή μπορεί να κρύβει παγίδα. Κι αυτό γιατί ένα κουτί μπορεί στην πραγματικότητα να στοιχίζει λιγότερο από 1 ευρώ. 19 Το τέλος του διαδρόμου Τα προϊόντα στο τέλος ενός διαδρόμου δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ευκαιρίες. Αντιθέτως, συνήθως αυτές οι θέσεις δίνονται σε εταιρείες που πλασάρουν νέα προϊόντα, και πιο ακριβά. 20 Η ημερομηνία Αν βρείτε ένα προϊόν το οποίο λήγει την επομένη, πείτε το στον υπάλληλο και ζητήστε έκπτωση για να το αγοράσετε. Μάλλον θα σας την κάνουν.
Via
Ειδικοί επί των τροφίμων, αναλυτές της αγοράς και υπάλληλοι των σούπερ μάρκετ φανερώνουν τους τρόπους που χρησιμοποιούν τα συγκεκριμένα καταστήματα για να προωθήσουν ή να διαχειριστούν καλύτερα τα προϊόντα που εμπορεύονται. Πόσους από αυτούς γνωρίζεις; 1 Οι αισθήσεις Η μυρωδιά από το ψητό κοτόπουλο, το ψημένο ψωμί και άλλες λιχουδιές αυξάνουν το αίσθημα της πείνας. 2 Τα καρότσια Όταν μεγάλωσε το μέγεθος των καροτσιών αυξήθηκαν και οι αγορές κατά 19%. 3 Οι ποσότητες Ισχύει πάντα η αρχή πως «όσο περισσότερα αγαθά αγοράζουμε τόσο περισσότερα καταναλώνουμε». Προσοχή λοιπόν στις μεγάλες συσκευασίες. 4 Οι τιμές Ο μέσος καταναλωτής τείνει να θυμάται τις τιμές από μόνο τέσσερα προϊόντα: γάλα, μπανάνες, ψωμί και αυγά. Το 95% του αγοραστικού κοινού δεν έχει ιδέα για τις τιμές των άλλων προϊόντων και επομένως αν είναι όντως σε ευκαιρία. 5 Το γάλα Τα ψυγεία με το γάλα βρίσκονται σχεδόν πάντα δίπλα στο σημείο του καταστήματος που φτάνουν τα εμπορεύματα ώστε να ψύχονται αμέσως. 6 Το «ξεφόρτωμα» Οι διάδρομοι στα ταμεία δεν είναι τυχαία στενοί. Ετσι ο πελάτης θα το σκεφτεί δύο φορές πριν αφήσει κάτι πίσω την τελευταία στιγμή. 7 Ο χρόνος Όσο περισσότερο χρόνο περνάμε μέσα στο μαγαζί τόσο πιθανότερο είναι να αγοράσουμε περισσότερα πράγματα. 8 Η μουσική Στα περισσότερα σούπερ μάρκετ ακούγεται μουσική με ρυθμό χαμηλότερο από εκείνον της καρδιάς, κάτι που αυξάνει την επιθυμία για αγορές. 9 Η ταχύτητα Τα σούπερ μάρκετ προτιμούν πελάτες που δεν αργοπορούν στα ταμεία, κάνοντας πολλή ώρα να πληρώσουν και να αμπαλάρουν τα προϊόντα. 10 Το μανάβικο Βρίσκεται σε περίοπτη θέση επειδή τα έντονα χρώματα των φρούτων και λαχανικών ανεβάζουν την καταναλωτική διάθεση των πελατών. Γι αυτό καλύτερα να αρχίζουμε τα ψώνια από άλλο σημείο του μαγαζιού, όπως στις κονσέρβες. 11 Η επανάληψη Το 80% των καταναλωτών αγοράζει πάντα τα ίδια πράγματα, γι αυτό και ένας καλός τρόπος να δούμε αν κάτι βρίσκεται σε καλή προσφορά είναι να κρατάμε την απόδειξη των τελευταίων αγορών μας. 12 Τα μήλα Και όμως: σε πολλά σούπερ μάρκετ τα μήλα βρίσκονται στους πάγκους για αρκετούς μήνες. Έχετε προσέξει πόσος καιρός χρειάζεται πριν ένα μήλο αρχίσει να χαλάει; 13 Τα τυριά Τα χύμα είναι καλής ποιότητας και φθηνότερα από τα τυποποιημένα. 14 Το ψέκασμα Το ψέκασμα των φρούτων και λαχανικών με σπρέι νερού τα κάνει να φαίνονται πιο φρέσκα αλλά αυξάνει και το βάρος τους στη ζυγαριά. 15 Ένα για ένα Το «αγόρασε ένα και πάρε το δεύτερο με έκπτωση 50%» στην πραγματικότητα μειώνει την τιμή μόνο κατά 25% στο καθένα. Σχεδόν στα πάντα, σε κάποια στιγμή, η τιμή μειώνεται κατά 50%. 16 Η ένδειξη Πολλές φορές η τιμή με την έκπτωση ενός προϊόντος τοποθετείται δίπλα σε ένα άλλο που δεν έχει έκπτωση, επειδή πολλοί πελάτες μπερδεύονται και παίρνουν το δεύτερο και πιο ακριβό. 17 Οι συσκευασίες Τα προϊόντα σε μεγάλες συσκευασίες δεν είναι πάντα συμφέροντα. Λιγότερο προϊόν μπορεί να είναι και φθηνότερο. 18 Η «προσφορά» Όταν η προσφορά λέει «10 κουτιά για 10 ευρώ» προσοχή επειδή μπορεί να κρύβει παγίδα. Κι αυτό γιατί ένα κουτί μπορεί στην πραγματικότητα να στοιχίζει λιγότερο από 1 ευρώ. 19 Το τέλος του διαδρόμου Τα προϊόντα στο τέλος ενός διαδρόμου δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και ευκαιρίες. Αντιθέτως, συνήθως αυτές οι θέσεις δίνονται σε εταιρείες που πλασάρουν νέα προϊόντα, και πιο ακριβά. 20 Η ημερομηνία Αν βρείτε ένα προϊόν το οποίο λήγει την επομένη, πείτε το στον υπάλληλο και ζητήστε έκπτωση για να το αγοράσετε. Μάλλον θα σας την κάνουν.
Via
agoraomorfias.blogspot.gr
Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα αντιγηραντικές κρέμες ματιών
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια κρίση τώρα που είμαι άνεργος ;
Για να μάθεις τις απαντήσεις πάτησε τώρα ΕΔΩ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου