Αυτό το ήξερες; Από που έχει βγει η φράση - "Κάνει την πάπια" - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Αυτό το ήξερες; Από που έχει βγει η φράση - "Κάνει την πάπια"

Στη βυζαντινή εποχή...

αυτός που κρατούσε τα κλειδιά του παλατιού -ο κλειδάτορας- ονομαζόταν Παπίας. Με τον καιρό αυτό το όνομα έγινε τιμητικός τίτλος, που δίνονταν σε διάφορους έμπιστους αυλικούς. Κάποτε – όταν αυτοκράτορας ήταν ο Βασίλειος Β’ – Παπίας του παλατιού έγινε ο Ιωάννης Χανδρινός, άνθρωπος με σκληρά αισθήματα, ύπουλος και ψεύτης.

Από τη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα, άρχισε να διαβάλει τους πάντες.

Όταν κάποιος τού παραπονιόταν πως τον αδίκησε έλεγε υποκριτικά «Είσαι ο καλύτερός μου φίλος. Πως μπορούσα να πω εναντίον σου στον αυτοκράτορα;» Η διπροσωπία του αυτή έμεινε κλασική στο Βυζάντιο. Γι’ αυτό, από τότε, όταν κανείς πιανόταν να λεει κανένα ψέμα στη συντροφιά του ή να προσποιείται τον ανήξερο, οι φίλοι του έλεγαν ειρωνικά «Ποιείς τον Παπία;» Φράση που έμεινε ως τα χρόνια μας με μια μικρή παραλλαγή.

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus