Σχέδιο του 1891 δείχνει το σωστό τρόπο χρήσης του χαρτιού υγείας - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Σχέδιο του 1891 δείχνει το σωστό τρόπο χρήσης του χαρτιού υγείας

Η αιώνια συζήτηση για τη σωστή χρήση του χαρτιού υγείας, φαίνεται πως είχε απαντηθεί πριν από πάνω από έναν αιώνα...

Σύμφωνα με σχέδιο που χρονολογείται από το 1891, και φιλοτεχνήθηκε από τον νεοϋορκέζο επιχειρηματία Seth Wheeler, η διαδικασία ξετυλίγματος είναι καλό να γίνεται με την άκρη προς τα έξω και όχι προς τα μέσα-όπως δείχνει και το σχέδιο.

Ο Wheeler, ήταν ο «εγκέφαλος» πίσω από την εταιρεία χαρτικών Albany Perforated Wrapping Paper Company, και ο άνθρωπος στον οποίο οφείλουμε τα τέλεια τετραγωνισμένα κομμάτια χαρτιού που κόβονται σε ένα ρολό χαρτί υγείας.

Η εφεύρεση μου ... συνίσταται σε ένα ρολό χαρτί με διατρήσεις επί της γραμμής της διαίρεσης μεταξύ του ενός φύλλου και του επόμενου, έτσι ώστε εύκολα να σχιστεί…», είχε πει ο Wheeler για την δημιουργία του.

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus