Γυναικεία συμπεράσματα - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Γυναικεία συμπεράσματα

και τι συμπεράσματα!!!

Τη φλερτάρεται μέχρι να γίνει γκόμενά σας και μετά δεν τη φλερτάρεται, μέχρι να γίνει γκόμενα άλλου. βλάκες Έβαλα μερικά κιλά, έτσι, για να μη βρίσκουν το αδύνατο σημείο μου. Αγάπη μου είμαστε δύο χρόνια μαζί, δεν υπάρχει.... εγώ" η " εσύ" υπάρχει το "εμείς" ! Δηλαδή θες να πεις ότι "ΕΜΕΙΣ" πήραμε 800 ευρώ γόβες.?? To A και το Ω της ζωής, κρύβονται στο "ΑγαπΩ"! Ώρα να πάω για τρέξιμο.

Να κάψω αυτά που έφαγα χθες , οπότε μάλλον θα χρειαστεί να χω και το διαβατήριο μαζί μου .... Όποιος πλέει σε πελάγη ευτυχίας να μας στείλει τις συντεταγμένες να πάμε και εμείς. Ανοίγω το ψυγείο και βλέπω ένα στραπατσαρισμένο κουτί ζαχαροπλαστείου.

Μέσα διασκορπισμένη κρέμα, ίχνη σοκολάτας κι υπολείμματα παντεσπάνι... προφανώς υπήρξε παραβίαση του κοκ Άλλες ψηλώνουν με τακούνια.... και άλλες με κέρατα. Ξεκίνησα Κινέζικη δίαιτα.

Γεύμα πρώτο ..... Su vla ki Όταν έχω νεύρα στη δουλειά, πλησιάζω το αφεντικό και του λέω "είσαι μαλάκας"... μετά δείχνω το bluetooth .. και νομίζει ότι μιλάω στο τηλέφωνο. Ανοίγω το ψυγείο να πιω νερό.

Ακούω το γαλακτομπούρεκο να χτυπιέται να βγει έξω.

Τι να έκανα, να μη το ελευθέρωνα; Είσαι ελεύθερη? Όχι... Δηλαδή? Άπ'την πολύπλοκη και επιστημονικά καταρτισμένη απάντησή μου, τι ακριβώς δεν κατάλαβες??? Θα σου το εξηγούσα αλλά για το επίπεδο σου θα χρειαστώ πλαστελίνη και μαρκαδόρους !!! Ρε συ..όταν κάνεις σεξ μετά κάνεις μπάνιο; Ναι ρε εννοείται.. Να πηδάμε που και που όμως έτσι! Η άβολη στιγμή που φίλος σου, σου δίνει τα ακουστικά του για να "ακούσεις ένα γαμάτο κομμάτι" και τα ακουστικά είναι γεμάτα κερί απ τα αυτιά του....

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus