Σε πια ηλικία μπορείς να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας; - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Σε πια ηλικία μπορείς να ανέβεις τα σκαλιά της εκκλησίας;

Οι περισσότεροι Έλληνες μεγάλωσαν με το "ή μικρός,μικρός παντρέψου ή μικρός καλογερέψου",

βέβαια στη πορεία αυτό άλλαξε γιατί μεσολάβησε η επαγγελματική καριέρα,στη πορεία το γεγονός ότι δεν υπάρχει επαγγελματική καριέρα,λόγο της οικονομικής κρίσης και γενικότερα υπάρχει μια σύγχυση μέσα στο μυαλό των ζευγαριών. Να παντρευτώ; Μήπως είμαι μικρός/η ακόμα; Έχω και άλλα πράγματα να κάνω στη ζωή μου; Λες να βιάζομαι; Γι αυτό λοιπόν έγινε μια έρευνα η οποία μας δίνει όλες τις απαντήσεις: Σύμφωνα με ψυχολογικές έρευνες που έγιναν στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης και συμμετείχαν νέοι και νέες από 20 έως 35 ετών, οι ερευνητές βρήκαν την σωστή ηλικία για να παντρευτείς και εσύ και όλοι μας και μας την ανακοίνωσαν. Για τις γυναίκες, λοιπόν, η καλύτερη ηλικία είναι μεταξύ 28 και 31 ετών ενώ για τους άντρες είναι τα 30 με τα 36 τους χρόνια. Τότε τα δύο φύλα έχουν διαμορφώσει ολοκληρωτικά το χαρακτήρα τους και μπορούν να πάνε ένα βήμα πιο πέρα χωρίς να έχουν απωθημένα που θα βλάψουν τον γάμο τους στην πορεία!

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus