Ανακούφισε τους πονεμένους μυς από τη γυμναστική με ξύδι! - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Ανακούφισε τους πονεμένους μυς από τη γυμναστική με ξύδι!

Πιάστηκες από τη γυμναστική ή νιώθεις τους μύες σου να πονάνε μετά από μια εξαντλητική ημέρα στο γυμναστήριο;Ξέχνα τις αλοιφές και εμπιστεύσου το μυστικό της γιαγιάς για να ανακουφιστείς από τους πόνους!Σύμφωνα με το faysbook.gr το ξύδι από μηλίτη απορροφά το γαλακτικό οξύ μου συγκεντρώνεται στους μύες μετά την άσκηση και προκαλεί πόνο.Όπως γράφει το faysbook.gr ανακάτεψε λίγες κουταλιές ξύδι σε ένα ποτήρι νερό, μούλιασε ένα πανάκι και ακούμπησε το στις περιοχές που πονάς για 20 λεπτάκια. Μετά από λίγο ο πόνος θα ανακουφιστεί!

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus