Απαντήσεις σε όσους επίμονα ρωτούν γιατί είστε ακόμα ανύπαντροι - ΑΓΟΡΑ ΟΜΟΡΦΙΑΣ

Απαντήσεις σε όσους επίμονα ρωτούν γιατί είστε ακόμα ανύπαντροι

Αν υπάρχει ένα πράγμα για το οποίο μπορείτε να βασίζεστε στους γονείς σας, είναι... ότι σας υπενθυμίζουν διαρκώς την οικογενειακή σας κατάσταση. Ανεξάρτητα, αν βλέπετε κάποιον ή όχι, οι γονείς σας θέλουν να ξέρουν πότε έχετε ορίσει «την ημερομηνία» γάμου σας...Ίσως δεν καταλαβαίνουν, γιατί προέρχονται από άλλη γενιά, ότι υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες δέσμευσης από ότι στο παρελθόν και λιγότεροι διαθέσιμοι φυσικά άνθρωποι. Απλά εκείνοι, θέλουν να σας δουν ευτυχισμένους και αποκαταστημένους. Αν λοιπόν θέλετε να αποκρούσετε τις πιεστικές ερωτήσεις για το πότε επιτέλους, θα παντρευτείτε, παρακάτω δίνονται δέκα έξυπνες απαντήσεις, όπως τις παρουσιάζει το elitedaily.com. 1. «Γιατί εσύ και ο μπαμπάς δεν αποτελείτε και το καλύτερο παράδειγμα»2. «Γιατί προτιμώ να έχω σκύλο» 3. «Γιατί προτιμώ να βασίζομαι σε εσάς, παρά σε έναν μόνο άντρα»4. «Γιατί είμαι απόλυτα αφοσιωμένος/η στον εαυτό μου»5. «Γιατί ο κ. Τέλειος υπάρχει μόνο στις ταινίες και τα μυθιστορήματα»6. «Γιατί τότε θα αρχίσετε πότε θα κάνω παιδιά»7. «Γιατί έχω όλα όσα χρειάζομαι από ένα άτομο: τον εαυτό μου»8. «Γιατί εστιάζω στο επόμενο βήμα της καριέρας μου και όχι σε κάποια σχέση»9. «Γιατί δεν είμαι τυχερός/η»10. «Γιατί όλοι οι καλοί είναι πιασμένοι»

Via

     agoraomorfias.blogspot.gr


 agoraomorfias.

Αποσμητικό καλλυντικά γυναικών ομορφιά υγεία θεραπεία κρέμες προσώπου σπυράκια μαλλιά μόδα κουρέματα  επιδερμίδα απώλεια λίπους και κιλών αντιοξειδωτικά συμβουλές φάρμακα ραγάδες ρυτίδες κολλαγόνο ορός ρυτίδες προβλήματα υγείας αδυνάτισμα  αντιγηραντικές κρέμες ματιών 
...Πώς κερδίζω χρήματα από το internet ; Πώς βγάζω λεφτά από το σπίτι ; Που θα θα βρω δουλειά χωρίς κεφάλαια ; Έχω δουλειά αλλά δεν μου φτάνει ο μισθός και τι να κάνω για να ενισχύσω το εισόδημά μου ; Που να βρω δουλειά με τέτοια  κρίση τώρα που είμαι άνεργος ; 
Για να μάθεις τις απαντήσεις  πάτησε τώρα ΕΔΩ 
Share on Google Plus