Υγιές δέρμα ακόμα και τον χειμώνα!


Οι χαμηλές θερμοκρασίες, η έλλειψη ηλιακής ακτινοβολίας και ο ξηρός αέρας των καλοριφέρ αρκούν για να ρίξουν για τα καλά σε χειμερία νάρκη την
καλοκαιρινή λάμψη της επιδερμίδας μας. Τα καλά νέα ωστόσο είναι ότι το φαρμακείο της φύσης περιλαμβάνει όλα τα κατάλληλα όπλα για την αντιμετώπιση κάθε είδους προβλήματος, μέσα σε διάστημα μόλις τριών εβδομάδων. Και τα όπλα αυτά δεν είναι άλλα από τα σωστά για κάθε περίπτωση τρόφιμα.

Ξηρότητα και έκζεμα

Η κατανάλωση λιπαρών ψαριών είναι μονόδρομος σε αυτή την περίπτωση, καθώς περιέχουν όλα τα απαραίτητα λιπαρά οξέα που ελαχιστοποιούν την απώλεια υγρασίας και συμβάλλουν στη διατήρηση της σφριγηλής επιδερμίδας. Η ρέγκα και ο σολομός έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες, επομένως η κατανάλωσή τους τρεις φορές την εβδομάδα μειώνει τις πιθανότητες εμφάνισης εκζέματος.

Θαμπή, κουρασμένη όψη

Η βιταμίνη Ε δεν αποτελεί τυχαία βασικό συστατικό σε κάθε κρέμα προσώπου. Ο καλύτερος τρόπος ωστόσο για να εκμεταλλευτεί κανείς τις ευεργετικές της ιδιότητες είναι μέσα από την κατανάλωση κίτρινων και κόκκινων φρούτων και λαχανικών, όπως τα καρότα, οι γλυκοπατάτες, το μάνγκο, οι κίτρινες και πορτοκαλιές πιπεριές. Ολα τους είναι πλούσια σε καροτενοειδή, δηλαδή τα αντιοξειδωτικά που μετατρέπει ο οργανισμός σε βιταμίνη Ε και τρέφουν ακόμα και τις βαθύτερες στιβάδες της επιδερμίδας. Για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα οι ειδικοί συνιστούν την κατανάλωση δύο μερίδων ημερησίως. Εξίσου ευεργετική για την περίπτωση αυτή είναι και η βιταμίνη D. Δεδομένου ότι λαμβάνουμε το 90% της βιταμίνης D από την έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία, στη διάρκεια της χειμερινής περιόδου όπου οι μέρες είναι μικρότερες τα επίπεδά της στον οργανισμό μειώνονται. Πλούσια πηγή βιταμίνης D αποτελούν οι κρόκοι αβγών, το συκώτι και τα άγρια μανιτάρια. Τέλος, τα μούρα συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των ινών κολλαγόνου, χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε ανθοκυανίνη.

«Σκασμένο» δέρμα

Ανεφοδιασμό σε βιταμίνη Β χρειάζεται η επιδερμίδα προκειμένου να «αναρρώσει» από την ξηροδερμία που προκαλεί το ξεφλούδισμα. Το καστανό ρύζι και τα πράσινα λαχανικά, όπως το μπρόκολο, είναι πλούσιες πηγές βιταμίνης Β, γι’ αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνονται καθημερινά στο γεύμα ή το δείπνο προκειμένου να ωφεληθεί η επιδερμίδα.

Σπυράκια

Φρένο στις λιχουδιές το συντομότερο δυνατόν συμβουλεύουν οι ειδικοί στην προκειμένη περίπτωση, καθώς η αυξημένη κατανάλωση ζάχαρης διεγείρει τους σμηγματογόνους αδένες, με αποτέλεσμα να παράγουν περισσότερο σμήγμα. Επιπλέον τα γλυκά συμβάλλουν στην αυξημένη παραγωγή ανδρογόνων, που μπορεί να προκαλέσουν ακμή στη γυναικεία επιδερμίδα. Σαν να μην έφταναν όλα αυτά, η ζάχαρη έχει αποδειχτεί ότι επιταχύνει την καταστροφή του κολλαγόνου, επομένως καλό είναι να αποφεύγεται τον χειμώνα.

Χλομή και εύθραυστη

Τον χειμώνα η επιδερμίδα τείνει να γίνεται πιο ευαίσθητη, επομένως θα πρέπει να προσθέσουμε στη διατροφή μας βραζιλιάνικα καρύδια. Χάρη στην υψηλή τους περιεκτικότητα σε σελήνιο, συμβάλλουν στη βελτίωση της ελαστικότητα της επιδερμίδας, ενώ παράλληλα περιορίζουν τη βλάβη που έχει υποστεί από την ηλιακή ακτινοβολία. Ενα ή δύο βραζιλιάνικα καρύδια την ημέρα είναι αρκετά, καθώς η συγκέντρωση σεληνίου σε αυτά είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Οσοι είναι αλλεργικοί στους ξηρούς καρπούς μπορούν να πάρουν σελήνιο μέσα από το άπαχο βοδινό, τη γαλοπούλα, το κοτόπουλο ή τα αβγά.


..
                                                                     --> ..





 


AGGELIES.PRO   Δωρεάν αγγελίες για όλους. Κάνε κλικ ΕΔΩ τώρα! 

     


.. http://agoraomorfias.blogspot.com/ .
24wresenimerwsi.gr/.
Share on Google Plus